Bilecik Valisi Şefik Aygöl "Çağrı Almak Kolay İş Değilmiş"
Bilecik Valisi Şefik Aygöl gerçekleştirdiği kurum ziyaretleri kapsamında 112 Çağrı Merkezi, AFAD, GAMER ve SGK İl Müdürlüğünü ziyaret etti.
Bilecik Valisi Şefik Aygöl gerçekleştirdiği kurum ziyaretleri kapsamında 112 Çağrı Merkezi, AFAD, GAMER ve SGK İl Müdürlüğünü ziyaret etti.
Ziyaretlerine Afet ve Acil Durum Yönetimi (AFAD) İl Müdürlüğü ile başlayan Vali Aygöl, burada İl Müdürü Hayri Demirel’den bilgiler alarak, AFAD envanterinde bulunan araç-gereçleri inceledi.
Ardından 112 Acil Çağrı Merkezi’ne geçen Vali Aygöl, Acil Çağrı Merkezinde yürütülen faaliyetler hakkında bilgi alarak, bir vatandaşın çağrısına cevap vererek ilgili birime aktardı.
Vali Aygöl, acil çağrılara hızlı cevap verme konusunda 2,12 saniyelik bir performans sergilendiğini ve bu başarılarından dolayı birimde çalışan herkesi tebrik ettiğini ifade etti.
Ziyaretlerine İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi (GAMER) ile devam eden Vali Aygöl, ilimizdeki asayiş ve acil durumla ilgili yapılan çalışmalar hakkında brifing aldı.
Son olarak akşam saatlerinde Sosyal Güvenlik Kurumu İl Müdürlüğü’ne giden Vali Aygöl, burada da İl Müdürü Adem Bedir’den yürütülen faaliyetlerle ilgili bilgi alarak çalışmalarında başarılar diledi.
Bu haber toplam 1770 defa okunmuştur
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.