GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
BİLECİK AİLE VE SOSYAL HİZMETLER İL MÜDÜRLÜĞÜ AİLE VE SOSYAL HİZMETLER BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI


Bilecik Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne Bağlı Kuruluşların 9 Aylık Kahvaltı ve Ara Öğün Malzemesi Alımı mal alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN:2024/292482
1-İdarenin
a) Adı:BİLECİK AİLE VE SOSYAL HİZMETLER İL MÜDÜRLÜĞÜ AİLE VE SOSYAL HİZMETLER BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi:Ertuğrulgazi Mahallesi Ezgi Sokak Özaktaş Kule 3 Apartmanı No:31/A-31/B 11100 11 BİLECİK MERKEZ/BİLECİK
c) Telefon ve faks numarası:2282122037 - 2282121940
ç) İhale dokümanının görülebileceği ve e-imza kullanılarak indirilebileceği internet sayfası:https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu mal alımın

a) Adı:Bilecik Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğüne Bağlı Kuruluşların 9 Aylık Kahvaltı ve Ara Öğün Malzemesi Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı:BİLECİK AİLE VE SOSYAL HİZMETLER İL MÜDÜRLÜĞÜNE BAĞLI BİLECİK ÇOCUK EVLERİ SİTESİ İLE BOZÜYÜK ÇOCUK EVLERİ SİTESİNİN 128 KALEM KAHVALTI VE ARA ÖĞÜN ÜRÜNLERİ MAL ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer:Bilecik Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü Kısımları için Bilecik Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü Bozüyük Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü Kısımları için Bozüyük Çocuk Evleri Sitesi Müdürlüğü
ç) Süresi/teslim tarihi:a- Mal teslimi; 01/04/2024 - 31/12/2024 tarihleri arasında, idarelerin belirlediği gün ve saatlerde Müdürlüklerin gıda ambarlarına, Muayene Kabul Komisyonu huzurunda; idarelerin teknik şartnamesinde belirttiği teslim etme ve teslim alma şartlarına uygun olarak alınacaktır. b- Yüklenici firma Kuruluşların talep ettiği tür ve miktardaki malları hafta içi ve mesai saatleri dahilinde Kuruluş yiyecek ambarına teslim edecektir. c- Teslimat ile ilgili tüm nakliye ve işçilik giderleri yüklenici ye aittir d- Teslim esnasında kuruluş muayene ve kabul komisyonu üyeleri ile yüklenici firmanın yetkili bir temsilcisi hazır bulunacaktır. e- İdarenin talep etmesi durumunda tartı işlemleri ve tahlil veya analiz vs. masraflar yükleniciye aittir. f- Ambalajlı mallardan son kullanma tarihinden önce bozulan mallar yenisi ile değiştirilecektir.
d) İşe başlama tarihi:01.04.2024


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati:05.04.2024 - 11:30
b) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres):Bilecik Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü Toplantı Salonu


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için aşağıda sayılan belgeler ve yeterlik kriterleri ile fiyat dışı unsurlara ilişkin bilgileri e-teklifleri kapsamında beyan etmeleri gerekmektedir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren bilgiler;
4.1.2.1. Tüzel kişilerde; isteklilerin yönetimindeki görevliler ile ilgisine göre, ortaklar ve ortaklık oranlarına (halka arz edilen hisseler hariç)/üyelerine/kurucularına ilişkin bilgiler idarece EKAP’tan alınır.
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İsteklinin teklifi kapsamında sunması gerektiği İdari Şartnamenin 7nci maddesi dışındaki maddeleri ile teknik şartnamede belirtilen aşağıdaki belgeler:
Tüm Kısımlar
Belge AdıAçıklama
Gıda Sicil ve Gıda Üretim belgesiT.C. Tarım ve Orman Bakanlığından Gıda Sicil ve Gıda Üretim belgesi olacaktır. Kuruluş tarafından istenildiği takdirde firmalar bu belgeleri kuruluşa getireceklerdir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak, teklife ilişkin e-anahtar ile birlikte ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, her bir iş kaleminin miktarı ile bu iş kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden teklif birim fiyat şeklinde verilecektir. İhale sonucunda, üzerine ihale yapılan istekli ile birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.


10. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

11. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

12. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

13. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YüzYirmi) takvim günüdür.

14.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

15. Diğer hususlar:
Teklif fiyatı ihale komisyonu tarafından aşırı düşük olarak tespit edilen isteklilerden Kanunun 38 inci maddesine göre açıklama istenecektir.

#ilangovtr BASIN NO: